Kobieta jako ósmy cud świata.




Witajcie moi drodzy!

Z okazji takiej, że ostatnio był dzień kobiet jakoś wzięło mnie nad refleksje dotyczące naszego ''gatunku''. Dało mi to wiele do zrozumienia, postanowiłam, że wprowadzę w sobie kilka znaczących zmian. Zmian, które będą miały wpływ na moje życie.

Kim jestem?

Jestem kobietą i jestem z tego dumna. Jestem w stanie dać życie drugiemu człowiekowi. Mam klasę i muszę potrafić się zachować. I tutaj zaczynają się schodki.
Znam wiele kobiet, które nie szanują faktu kim są. Zachowują się jak chłopczyce, przeklinają co drugie słowo, popisują się, lub nie szanują swojego ciała. Ja osobiście uważam, że kobieta jeżeli ma ładną figurę i jest zadowolona ze swojego wyglądu to powinna to eksponować - oczywiście. Ale wszystko ma swoje granice. Czy nie piękniej jest gdy facet o nas zabiega, chce zobaczyć co mamy pod ubraniem, gdy go pociągamy, niż jak każdy może zobaczyć nasze ciało na wyciągnięcie ręki? Spójrzcie na dzisiejsze 13 latki. Jak niektóre wyglądają? Jakby dopiero wypuszczono z domu publicznego, I wcale nie koloryzuje. Ostatnio na imprezie w moim mieście 13 latki (tak określam) bawiły się pod sceną skąpo ubrane w flaszką wódki w ręce. I od kogo one biorą przykład? Od starszych. ,,Skoro dorośli mogą to ja tym bardziej''.
Kobieta powinna dawać przykład i być elegancka. Wiadomo, że nie każdy lubi elegancki styl. Sama czasem lubię ubrać bluzę i trampki. Ale chodzi też o wnętrze. Powinno być ciepłe i wartościowe.
Jako kobieta wiem, że muszę pokazać, że mam coś w środku. Muszę odróżniać prawdziwych ludzi od tych, którzy chcą mi tylko zaszkodzić. Muszę szanować swoją osobę, i nie dać się bawić mną pierwszemu lepszemu facetowi. Wiele kobiet ma problem taki, że jest w związku z kimś kto jej nie szanuje, ale ona go kocha i ona z nim będzie. A ona ma dobre podejście do wszystkiego? Jeżeli jesteś w takiej sytuacji to pamiętaj, że to Ty będziesz ze sobą do końca życia, nie ten facet, który nie potrafi docenić Twojej osoby. Jesteś siłą i nie pozwól nikomu zabrać Tobie tej siły. Zabrać ją jest szybko, ale nie po każdym upadku człowiek szybko się podniesie, szczególnie jeżeli jesteś wrażliwa. A pewnie jesteś, skoro dajesz się sobą bawić. A wiesz co? Sama przez to przechodziłam. A teraz jestem twardą skałą, która nie da po sobie kopać. Polecam Ci to.
Skoro kobieta powinna czuć się wartościowa to też powinna tak wyglądać. Nie wmawiaj sobie, że na to nie zasługujesz i nigdy nie będziesz piękna bo masz za dużo kilogramów albo za duży nos.. Widzisz cytat po prawej stronie mojego bloga? Jeżeli jesteś szczęśliwa, jesteś także piękna!
Jeżeli nie czujesz się atrakcyjna zrób coś z sobą, przejdź metamorfoze. Odłóż troszkę pieniędzy, zrób sobie nowe rzęsy które nadadzą Ci mega uroku (jeżeli Cię nie stać są drogeryjne po ok. 15zł), brwi, może nowa fryzura? Wyrzuć wszystkie ubrania, w których nie czujesz się dobrze. Uwierz mi, w lumpeksach możesz ubrać się jak prawdziwa dama za nie duże pieniążki. Ja obecnie mam zamiar zrobić coś ze swoimi włosami. Idzie piękna pora roku więc postanowiłam je rozjaśnić. I zaczynam jeździć na rolkach. Pamiętaj, że jesteś tym kim się czujesz. :)
Najważniejsze abyś była szczęśliwa i znalazła swoje cele. Dąż do tego co kochasz, realizuj się, nawet jeżeli wokół ludzie mówią Ci, że nie dasz rady. Jeżeli coś w życiu Ci nie idzie, tzn, że idziesz złą drogą i pora obrać inny kierunek. Czasami wystarczy niewiele by na naszej twarzy pojawił się uśmiech, a to właśnie uśmiech nakręca nas każdego dnia. :)


A jakie jest wasze zdanie na ten temat kobietki? A może jakiś mężczyzna się wypowie, jaka powinna być idealna kobieta? 

Życzę Wam miłego dnia i zapraszam za kilka dni.

7 komentarzy:

  1. i słusznie , że dołączyłaś;)
    zapraszam do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem że z tą wódką to aż mi się w to wieżyc co się dziej na tym świecie. Masz rację z tym ubiorem, zawsze dziewczyny czy też kobiety zawsze różnią się od nas facetów. Dziewczyny może przez to zachowanie chcą pokazać że są równe nam i pokazują pazur czy coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, na prawdę tak było.. I ja sie pytam gdzie są rodzice.. brak słow.

      Usuń
  3. Świetny post! :) zapraszam do mnie --> lovipauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem piękno każdy odbiera inaczej, nie dla każdego piękna kobieta to ta w eleganckiej sukience i idealnie ułożonych włosach;>

    Co do małolat to fakt, przerażające jest to co można zaobserwować. Ja jako osoba, która ma już te dwadzieścia parę lat, nie dowierzam, że małolaty postępują aż tak głupio. Każdy przechodził przez ten dziwny nastoletni okres, ale wszystko powinno mieć swoje granice. Niestety te granice już dawno zostało obalone.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło by było jakby rodzice mieli na to jakiś wpływ. A teraz niektórzy zachowują się jak nastolatkowie i pokazują dzieciom, że wszystko im wolno.

      Usuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.